اخبار روزفناوری

شبیه ساز ShadPS4 PlayStation 4 اکنون می تواند Red Dead Redemption را با فریم های قابل پخش اجرا کند

شبیه ساز ShadPS4 PlayStation 4 اکنون می تواند Red Dead Redemption را با فریم های قابل پخش اجرا کند

شبیه‌ساز ShadPS4 PlayStation 4 در حال پیشرفت باورنکردنی است و اکنون می‌تواند یک بازی را با نرخ‌های فریم قابل بازی اجرا کند که فقط چند روز پیش می‌توانست راه‌اندازی شود.

همانطور که در یک ویدیوی جدید به اشتراک گذاشته شده توسط BrutalSam، شبیه ساز PlayStation 4 مشاهده می شود. اکنون می توانید Red Dead Redemption Remastered را با سرعت 25 فریم در ثانیه روی یک سیستم پیشرفته اجرا کنید. اگرچه این ممکن است چندان چشمگیر به نظر نرسد، اما در واقع اینطور است، با توجه به اینکه این شبیه ساز تنها چند روز پیش قادر به راه اندازی بازی بود. با سرعتی که همه چیز در حال پیشرفت است، دیدن بازی با سرعت 30 فریم بر ثانیه و بالاتر در چند روز آینده تعجب آور نخواهد بود.

در حالی که واضح است که هنوز کارهای زیادی برای انجام باقی مانده است، زیرا شبیه ساز فقط می تواند به خوبی کار کند بازی‌های دو بعدی ساده، نمی‌توان انکار کرد که شبیه‌ساز ShadPS4 هر روز بیشتر به شبیه‌ساز پلی‌استیشن 4 تبدیل می‌شود. در حالی که در حال حاضر فقط قادر به راه اندازی Bloodborne است، روزی که بتواند بازی را اجرا کند و در نهایت آن را از زندان پلی استیشن 4 که در حال حاضر در آن نگهداری می شود آزاد کند، ممکن است در آینده خیلی دور نباشد.

اطلاعات بیشتر درباره شبیه‌ساز ShadPS4 PlayStation 4 را می‌توانید در اینجا بیابید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا